Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Czy checie miec ten czar ? |
Tak chemy |
|
40% |
[ 8 ] |
Nie to beznadziejny pomysl |
|
60% |
[ 12 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Sawa Zajawa
Wloczega RonOTS
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: LUdz
|
Wysłany: Pią 10:48, 29 Cze 2007 Temat postu: GM Ron mam propozycje ... |
|
|
GM Ronie moglbys dodac czar zeby szybciej hodzic dla palla i knight .
Knight i pall maja tylko 1 czar przyspieszajacy a duidzi czy sorkerzy maja 2 . Ostatnio ja szedlem moim 61 knightem z bohami i z utani hurem to wyprzedzal mnie sork z utani gran hurem i chyba bez bohow . Wiec zeby wyrownac szybkosc chodzenia miedzy profesjami mogby GM dodac jakis czar tylko dala knighotow i pallow bo w tym wypadko pall i knight sa poszkodowani . GM wymyslil by nazwe dla czaru itp. itd ale zeby ten czar nie ciagnol za dozo many np. 70/80 many max . Jak GM to zrobi to napewno caly serv sie ucieszy . Ci co cha zeby tak bylo jak napisalem to niech sie podpisza pod moim tematem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dynio
Mistrz RonOTS
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z taxowki
|
Wysłany: Pią 11:25, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Omg, ale wez se na uwage takie sorca czy druta ze musi biec szybciej. O to właśnie chodzi żeby szanse sei równały, przeciez sorc ile ma Hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dynio
Mistrz RonOTS
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z taxowki
|
Wysłany: Pią 11:26, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Aha pomysł do bani ;].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Atma
Mniejszy Mistrz RonOTS
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rookgaard
|
Wysłany: Pią 12:09, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dynio ma racje, taki sorc czy drut bez <utani gtan hur> (albo jak pall mial by podobny czar) bylby jak knight bez uhow, wiec pomysl jest do pizdy...
Nie maja hp, niech chociaz uciekac moga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Charlie
Obywatel RonOTS
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:38, 14 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Pomysl dobry, bo knighci i palkowie sa rzeczywiscie poszkodowani. Taki sork moze sobie biegac wokol nich i bic z sd, a knight nic mu nie zrobi. Powiecie: knighta przeciez trudno zabic, ale to zawsze strata uh i knightowi sorka jest tymbardziej trudno zabic, jezeli jest od niego wolnijszy na tym samym lvl, bo musi do niego podbiec. Co innego palek, on ma latwiej, ale nie robmy tak, zeby palow udupic bo knighci by ich wtedy jechali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PaNiC
Obywatel RonOTS
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 17:43, 14 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gupi pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Delvines
Mniejszy Mistrz RonOTS
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:39, 14 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
To chyba proste...
Knight - duzo hp, trudny do zabicia, wiec wolno chodzi...
Pal - zbalansowane hp, sredni do zabicia, uderza z dystansu...
a sorc/drut - malo hp, latwy do zabicia, wiec musi uciekac...
To chyba jest zbalansowanie postaci prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maslana
Obywatel RonOTS
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 11:21, 15 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mmmm boski pomysl xd po chu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|